Home page >  Hoe kan ik de status van mijn bestelling?

Kennisbank

Hoe kan ik de status van mijn bestelling?

1. Waarom mijn e-mailadres en wachtwoord komen niet overeen?

• U kunt uw e-mailadres verkeerd hebt ingevoerd.

U kunt een ander emailadres per ongeluk hebt ingevoerd.

• De door u ingevoerde wachtwoord is mogelijk onjuist.

Het wachtwoord dat u hebt gemaakt toen u een account registreren bevat minimaal 5 karakters. Controleer of u het juiste wachtwoord en probeer het opnieuw.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u klik hier om uw wachtwoord opnieuw in te stellen

2. Waarom mijn bestelling nummer en e-mailadres niet overeenkomen?

Controleer de bevestiging e-mail die u hebt ontvangen wanneer u uw bestelling de gegevens te verifiëren, en probeer het opnieuw geplaatst.

Als je zeker bent dat u de juiste volgorde en e-mailadres, maar nog steeds kunt uw orderstatus niet bekijken, neem dan contact op klantenservice voor hulp.


What Do Our Customers Say?
"Got my dress and am very pleased with it. I received it in a reasonable amount of time and the quality of dress I got really surprised me.... "

EnglishDebbie


Meer getuigenissen